Pánové, tento silný e-bikový stroj stojí za to! Elektrokolo Crussis e-Atland 7.6-S jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Pánské horské elektrokolo e-Atland 7.6-S se silnější baterií je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 7.6-S se liší velikostí kol – dodávaný je na 27,5“ kolech.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio a ízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200, odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Atland 7.6-S je připraveno vyrazit s vámi!
SUNTOUR XCM HLO DS 27,5"
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?